sobota, 6 marca 2010

Uwielbiam ... GORSETY......










































Uwielbiam gorsety..., a tak naprawdę małe torebki w kształcie gorsecików-wiązane z tyłu atłasowymi wstążeczkami. Pierwszą kupiła mi córa znając moje zamiłowanie do fajnych, dziwnych, odjechanych rzeczy. Potem następną przywiozła koleżanka, kiedy trafiłam przez przypadek na trzecią torebeczkę wiedziałam, że "zaprzyjaznię" sie z nimi na dłuzej powiększając w miare możliwości swoją kolekcję. Teraz posiadam 12 szt (są większe i mniejsze), wszystkie słodkie i wywołujące uśmiech na ustach przechodniów. Oczywiście ja ich nie noszę, na wielkie wyjścia zabiera je moja Córa. Myślę jednak, że życie jest dość szare i trzeba je trochę rozweselić chociażby takimi śmiesznymi gadzetami. Przepraszam za słabą jakość zdjęc. Pozdrawiam Was Dziewczyny ciepło, niedługo wiosna.

23 komentarze:

  1. Małgosieńko, niesamowite są te twoje gorseciki. Ale twoje kuferki są nieprzepastne i pewnie nie jedną tajemnicę jeszcze kryją... Pozdrawiam serdecznie Iwona K. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu cudny zbiór. Zainteresowania Twoje bardzo ciekawe. Ja zbieram.. po prostu torebki ( między innymi - że "kloszardem" jestem to wiesz ) i w moich zbiorach znalazła się torebusia-gorset w różowo białą krateczkę, nawet kilka razy była na spacerze.
    Pozdrawiam serdecznie i drapusie dla Zosieńki od Labusi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ kolekcja!:)Świetne są:)
    Miłego weekendu:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są.Mówiłam Ci już,że jestes pozytywnie ześwirowana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. widziałam takie na "żywca" u moich kuzynek.są super :) twoje kolekcja jest śliczna i imponująca

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam, że gorsety w Chacie rustykalnej, koronkowej, gipiurowo-lnianej, misiowej...robią wrażenie:)
    Czyli zasada kontrastu się sprawdza...jak w przypadku odjechanych butów:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, zęnie wiadziałam o tym wcześniej:(
    Super kolekcja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne są :)))
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dobrze mieć córkę :))
    Świetna kolekcja :)

    Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Małgosiu niesamowite i piękne:)Wsapaniała kolekcja:))Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. czesc gosiu,przepiekne sa te torebuszki,az nabralam checi by zbierac je tak jak ty.:)cudenka pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj Gosiu, jestem pod wielkim wrażeniem :) emanuuje z Ciebie kobiecość, ciepło i to " coś" :))
    ja również uwielbiam torebki, ale takiej jeszcze nie mam...;(
    pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  13. widziałam taką torebkę w lumpku... szkoda mi jej było nie kupować, bo była cudowna, intrygująca, ale stwierdziłam, że mi jest niepotrzebna no i nie kupiłam.
    Pięknie tu u Ciebie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdrowych i wesołych Świąt, kolorowych jajek, mokrego Dyngusa i wiele uśmiechu w rodzinnym gronie.

    Z Wielkanocnymi pozdrowieniami
    Ilona

    OdpowiedzUsuń
  15. Czadowa ta kolekcja gorsecików:)
    Stay CURE'ed! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. piekne i oryginalne. nigdy takich nie widziaam i az mi z wrazenia szczeka opadla;)

    OdpowiedzUsuń
  17. zapraszam do zabawy w dziesiąte zdjęcie z kompika szczegóły u mnie buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. markosiu nigdzie cię nie widać...mam nadzieję,że wszystko u ciebie w porządku w związku z powodzią...POWODZENIA!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale Ty masz niesamowite pomysły! Niesamowite te gorseciki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam taką różową w chiński wzór kwiatowy. Malutka i śliczna, fajnie, że je kolekcjonujesz!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam serdecznie:)Gorsetami się zachwycam od pewnego czasu, ale dzisiaj chciałam zaprosić na moje pierwsze cadny z aniołem i zapachem lawendy...
    http://ikt-zycieinspiracja.blogspot.com/2010/07/candy-z-anioem-i-zapachem-lawendy.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Torebki odlotowe ! jakie seksowne ! :)))

    OdpowiedzUsuń