niedziela, 27 grudnia 2009

Świątecznie....










Moja chata przygotowana na święta (z dziećmi wieszałam dekoracje - zdjęcia z kuchni - serca naszej chaty) są skromnie ale jest ich sporo, bo wiejska chata moim zdaniem nie powinna kipieć od nadmiaru świecących dekoracji (chociaż raz w roku to może można... ). Choinka to sosna, którą wykopalismy z pola (zresztą jak co roku, później wkopujemy ją do ziemi - to już piąta). Chciałabym tez podziękowac Wszystkim za zyczenia i niespodzianki, które dostałam. Dziewczyny Jesteście kochane, dziękuję. Dzis to tyle, pozdrawiam ciepło.

14 komentarzy:

  1. Skromne?? Przecież aż kipią! :-)))
    Świetnie to wygląda! Tak swojsko i przytulnie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie w tej Twej chacie.....
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękną masz tą swoją chatkę Małgosiu :)
    Pozdrawiam i wszystkiego dobrego w nowym roku życzę Tobie i całej rodzince :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Greeting from Belgium
    **Happy New Year.**

    Blog Louisette/
    http://blog.seniorennet.be/louisette/
    ************

    http:/:passionretrieverpets.blogspot.com/
    ************

    OdpowiedzUsuń
  5. oj pięknie u Ciebie złotko, na maila napiszę więcej, bo przed śwętami strasznie przez Ciebie beczałam :):):) z radości :):):) buziole

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne ozdoby :) I wspaniale razem się komponują :)

    Pozdrawiam :)
    Tin-Tin

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudne kompozycje, w pięknej kolorystyce i te belki drewniane.
    Tego aniołka rozrysuje, jak troszkę spokojniej będzie. Nie jest trudny, bo robiłam go na podstawie zdjęcia z netu, ale schematu póki co nie mam. Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka, spokoju i spełnienia marzeń w nadchodzącym roku.

    OdpowiedzUsuń
  8. ojj, piękne... i przez to chatka wygląda cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach...mieć taką chatę...
    Wszystkiego dobrego Markosiaczku, zdrowia i spełnienia marzeń życzę Ci z całego serca w Nowym Roku 2010 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna choinka i ozdoby :) tak swojsko, sielsko i anielsko u Ciebie Markosiu :)
    Wszystkiego dobrego na Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie u Ciebie. Widzę ,że preferujemy ten sam styl. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj Markosiu, piękna choinka, nie mówiąc już o samym domu i jego klimacie. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku Ci z życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziekuję Dziewczyny, pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo tu pięknie, przytulnie, swojsko, cudownie , oniemiałam z wrażenia, już jestem 'chora'na taką chatkę, wieś jest cudna......

    OdpowiedzUsuń