sobota, 23 czerwca 2012

Różowy wianek i błękitny w różyczki...













































Witajcie...Chciałam się dzisiaj pochwalić wiankiem jaki dostałam od Asi princes1976. Kupiłam od Asi parę rzeczy na jarmarku (Jarmark domowy) i wianuszek dostałam w formie gratisu.
Pierwotnie był biało-czerwony ale chciałam by był bardziej różowy i go trochę "stiuningowałam". Myślę, że Asia się nie pogniewa...
Kolejny, który postaram sie zrobić juz samodzielnie będzie "w niebieskościch"...
Juz zrobiłam błękitny z różyczkami. Pozdrawiam serdecznie...

7 komentarzy:

  1. bardzo zmyślny ten wianek- pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny wianuszek :) Czekam na niebieski. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny ten wianek:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu ładnie go przystroiłaś ..
    A na niebieski to juz czekam ..

    OdpowiedzUsuń
  5. no śliczny "jak nie wiem co"!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie pogniewam się :)
    Tuning wyszedł mu na dobre.
    Pozdrawiam
    asia

    OdpowiedzUsuń